Congressen & Publicaties

Congressen

Hoe kun je door goede communicatie verbinden en meer impact krijgen met je audits? 

Hoe kun je een auditrapport gedragen krijgen? Een gezamenlijke procesuitvoering, interactie, open communicatie, dialoog, geuite verwachtingen, luisteren en kwetsbaarheid zijn sleutels tot succes. De driehoek: inhoud, proces en relatie en de verbinding hiertussen kunnen een "gedeelde wereld" creëren met een gemeenschappelijke taal.

De kracht van communicatie tijdens het auditproces.

Hoe kun je een auditrapport gedragen krijgen? Een gezamenlijke proces uitvoering, interactie, open communicatie, dialoog, geuite verwachtingen en kwetsbaarheid zijn sleutels tot succes. In een "gedeelde wereld" met een gemeenschappelijke taal kun je beter impact realiseren.

Op 16 maart 2017 mocht ik op het congres Auditing Network Event 2017 een workshop verzorgen over de wijze waarop communicatie draagvlak en impact van een audit kan vergroten. Bekijk mijn presentatie die werd gewaardeerd met een 7,5. en/of lees verder

Publicaties

De kracht van communicatie tijdens het auditproces

Hoe kun je een auditrapport gedragen krijgen? Een gezamenlijke proces uitvoering, interactie, open communicatie, dialoog, geuite verwachtingen en kwetsbaarheid zijn sleutels tot succes. De driehoek: inhoud, proces en relatie kunnen een gedeelde wereld creëren met een gemeenschappelijke taal.

Lader Bezig met laden...
EAD logo Duurt het te lang?

Opnieuw laden Laad het document opnieuw
| Open Openen in nieuwe tab

De kracht van communicatie [151.30 KB]

De cruciale rol van communicatie in het werkveld van de auditdienst

Referaat

Het referaat beschrijft de wijze waarop auditors en auditdiensten aandacht kunnen/moeten besteden aan de manier van communiceren en contact maken om daardoor een betere toegevoegde waarde te kunnen leveren aan het realiseren van bedrijfsdoelstellingen.

Lader Bezig met laden...
EAD logo Duurt het te lang?

Opnieuw laden Laad het document opnieuw
| Open Openen in nieuwe tab

Download [3.59 MB]

Master scriptie

How to organise customer involvement in a new service development proces

Deze master scriptie beschrijft op welke innovatie in nieuwe service development processen eruit kan zien en op welke wijze de klant hierin een rol speelt. Aan de hand van 3 verschillende voorbeelden uit de praktijk, huisartsenpost, verhuisbedrijf en financiële dienstverlener, is het theoretisch kader ondersteund.

Innovation in Health Care Services -The Central General Practitioners’ Post (CGPP) in the Netherlands. RSM Erasmus University

Innovation in Health Care Services -The Central General Practitioners’ Post (CGPP) in the Netherlands.
Teaching case to be used in Master of Innovation program of Erasmus University Rotterdam.  ECCH 405-064-1. publication dateMay 1, 2005